"אופטימיזציה" של חיי המין

"אופטימיזציה" של חיי המין

מספר מילים 259

אופטימיזציה של חיי המין שלך לא חייבת להיות מסובכת! שדרוג התזונה שלך יכול להיות דרך קלה וטעימה להגביר את החשק המיני ואת הביצועים המיניים שלך. הנה 6 מזונות שאתה צריך להוסיף לרשימת המכולת שלך לשיפור החשק המיני. רשימה זו מתאימה לגברים שאוהבים לזיין הרבה.

1. צדפות: אפרודיזיאק קלאסי זה הוא למרבה הצער קצת אגדה אורבנית, אבל צדפות עדיין עשירים באבץ, אשר הכרחי לייצור טסטוסטרון יכול להגביר את החשק המיני.
2. אגוזים:  אגוזים הם מקור נהדר לוויטמינים ומינרלים חיוניים כמו מגנזיום, זרחן ושומנים. כל האלמנטים הללו חשובים לפוריות וליבידו.

3. שום: מצרך המטבח הנפוץ הזה מכיל אליצין, תרכובת שנמצאה כמסייעת לבעיות זיקפה אצל גברים. בנוסף, שום הוא מחזק את מערכת החיסון, כך שזה ניצחון כפול! רק תזכור לא לאכול שום לפני דייט או בילוי עם נערות ליווי, שלא יהיה ריח מסריח מהפה… 

4. אבטיח: אבטיחים מכילים ציטרולין וליקופן, שניהם מסייעים להרפיית כלי הדם ולהגברת זרימת הדם לאיברי המין, מה שמשפר את הביצועים המיניים. אולי זוהי הסיבה לזקפה והחרמנות הגדולה של גברים ישראלים בעונת הקיץ שיש אבטיחים טובים. או אולי זה כי אבטיחים פשוט מזכירים לנו ציצי גדול..

5. רימונים: הרימונים עשירים בנוגדי חמצון, המסייעים בתמיכה בחשק מיני בריא ובאיזון הורמונים. ניתן לשתות מיץ רימונים בארוחת הערב, זה פשוט מעולה. 

6. תרד: התרד עשיר במגנזיום, החיוני לשיפור זרימת הדם ולהגברת האנרגיה.

הוספת 6 מזונות אלה לתזונה הרגילה שלך בטוח לתת לך דחיפה נוספת בחדר השינה, אז למה לחכות? שדרג את חיי המין שלך עוד היום!

ואם חסרות לך בחורות כוסיות לבלות איתן, תוכל למצוא אותן בקלות. פשט היכנס לאתר https://www.escorttlv.com ובחר את זאת שמוצאת חן בעיניך.  יש שם הרבה בחורות כוסיות שיעמידו לך את הזין במהירות.

בלוג סקס בסט דילדו מאמרים נוספים

הוא המדריך האולטימטיבי למקסום החוויה המינית שלך: עצות מין מומחה לאינטימיות מספקת

מין. זה חלק טבעי ומהותי מהקיום האנושי שלנו. עם זאת, זהו נושא שלעתים קרובות אפוף בושה, אשמה וטאבו חברתי. רבים…

הוא המדריך האולטימטיבי למקסום החוויה המינית שלך: עצות מין מומחה לאינטימיות מספקת

לחקור את אשדוד: העיר התוססת של ישראל

לאורך חוף הים התיכון במחוז הדרום של ישראל שוכנת העיר השוקקת אשדוד. עם ההיסטוריה העשירה, התרבות המגוונת והחופים המדהימים שלה,…

לחקור את אשדוד: העיר התוססת של ישראל

עולמן של נערות ליווי: הצצה לחייהן המקצועיים והאישיים

נערות ליווי, הידועות גם בשם בן לוויה או קורטיזן, היו חלק מההיסטוריה האנושית במשך מאות שנים. מהחצרות המלכותיות של תרבויות…

עולמן של נערות ליווי: הצצה לחייהן המקצועיים והאישיים