"אופטימיזציה" של חיי המין

"אופטימיזציה" של חיי המין

מספר מילים 259

אופטימיזציה של חיי המין שלך לא חייבת להיות מסובכת! שדרוג התזונה שלך יכול להיות דרך קלה וטעימה להגביר את החשק המיני ואת הביצועים המיניים שלך. הנה 6 מזונות שאתה צריך להוסיף לרשימת המכולת שלך לשיפור החשק המיני. רשימה זו מתאימה לגברים שאוהבים לזיין הרבה.

1. צדפות: אפרודיזיאק קלאסי זה הוא למרבה הצער קצת אגדה אורבנית, אבל צדפות עדיין עשירים באבץ, אשר הכרחי לייצור טסטוסטרון יכול להגביר את החשק המיני.
2. אגוזים:  אגוזים הם מקור נהדר לוויטמינים ומינרלים חיוניים כמו מגנזיום, זרחן ושומנים. כל האלמנטים הללו חשובים לפוריות וליבידו.

3. שום: מצרך המטבח הנפוץ הזה מכיל אליצין, תרכובת שנמצאה כמסייעת לבעיות זיקפה אצל גברים. בנוסף, שום הוא מחזק את מערכת החיסון, כך שזה ניצחון כפול! רק תזכור לא לאכול שום לפני דייט או בילוי עם נערות ליווי, שלא יהיה ריח מסריח מהפה… 

4. אבטיח: אבטיחים מכילים ציטרולין וליקופן, שניהם מסייעים להרפיית כלי הדם ולהגברת זרימת הדם לאיברי המין, מה שמשפר את הביצועים המיניים. אולי זוהי הסיבה לזקפה והחרמנות הגדולה של גברים ישראלים בעונת הקיץ שיש אבטיחים טובים. או אולי זה כי אבטיחים פשוט מזכירים לנו ציצי גדול..

5. רימונים: הרימונים עשירים בנוגדי חמצון, המסייעים בתמיכה בחשק מיני בריא ובאיזון הורמונים. ניתן לשתות מיץ רימונים בארוחת הערב, זה פשוט מעולה. 

6. תרד: התרד עשיר במגנזיום, החיוני לשיפור זרימת הדם ולהגברת האנרגיה.

הוספת 6 מזונות אלה לתזונה הרגילה שלך בטוח לתת לך דחיפה נוספת בחדר השינה, אז למה לחכות? שדרג את חיי המין שלך עוד היום!

ואם חסרות לך בחורות כוסיות לבלות איתן, תוכל למצוא אותן בקלות. פשט היכנס לאתר https://www.escorttlv.com ובחר את זאת שמוצאת חן בעיניך.  יש שם הרבה בחורות כוסיות שיעמידו לך את הזין במהירות.

בלוג סקס בסט דילדו מאמרים נוספים

הוא עולם של כוכבות פורנו: מדריך מקיף לתעשיית הבידור למבוגרים

כשזה מגיע לנושא של כוכבות פורנו, לעתים קרובות יש סטיגמה המצורפת וחוסר מידע מדויק זמין. עם זאת, תעשיית הבידור למבוגרים…

הוא עולם של כוכבות פורנו: מדריך מקיף לתעשיית הבידור למבוגרים

כוכבות פורנו: הדמויות הכי מבוקשות ושנויות במחלוקת בתעשיית הבידור

מבוא: בעידן הדיגיטלי של היום, תעשיית הפורנוגרפיה היא אחד העסקים המצליחים והרווחיים ביותר, המייצרת הכנסות של מיליארדי דולרים מדי שנה.…

כוכבות פורנו: הדמויות הכי מבוקשות ושנויות במחלוקת בתעשיית הבידור

טנטרה: הדרך העתיקה להארה רוחנית ומינית

כאשר אנו שומעים את המילה "טנטרה", דימויים ורעיונות רבים ושונים עשויים לעלות בראשנו. יש שיקשרו אותה לסוג של פרקטיקה אקזוטית,…

טנטרה: הדרך העתיקה להארה רוחנית ומינית