הפטישים הכי קינקיים שיכולים לתבל את חיי המין שלך

הפטישים הכי קינקיים שיכולים לתבל את חיי המין שלך

מספר מילים 417

למי שמחפש להוסיף קצת תבלין ולצאת מהרוטציה בחדר השינה, הנה כמה מהפטישים הכי קינקיים שיכולים לעזור להפוך את חיי המין שלכם למרגשים יותר. פטישים הם תחומי עניין מיניים שלפעמים נחשבים מוזרים או אקזוטיים לציבור המיינסטרים. זה יכול לכלול פעילויות כגון שעבוד, BDSM ומשחקי תפקידים, כמו גם חפצים, כגון צעצועי מין. לאנשים יש מגוון רצונות, אז יש משהו שם בחוץ לכולם!

פטיש לרגליים
הפטיש הראשון ברשימה שלנו הוא פטיש הרגל, פטיש פופולרי באופן מפתיע. אנשים עם פטיש לרגליים מתעוררים מינית ומתמקדים בכפות רגליים, בין אם זה שלהם או של מישהו אחר. פטיש זה יכול להתבטא במגוון דרכים, כגון התפעלות מכפות רגליהם של אחרים, מתן עיסויים לאחרים, או ליקוק ומציצת בהונות. פטיש זה הוא כל כך רחב שהוא יכול אפילו לכלול נעילת סוגים מיוחדים של נעליים, כגון עקבים גבוהים או סטילטוס, על מנת להעצים את החוויה. עבור אלה המבקשים להוסיף קצת הרפתקה נוספת לחיי המין שלהם, בעל פטיש ברגל הוא מקום נהדר להתחיל.

מציצנות
מציצנות, או הצצה, היא פטיש פופולרי נוסף. אנשים עם פטיש זה נהנים לצפות במעשים מיניים של אחרים או חלקי גוף, בדרך כלל מבלי להיראות. זה יכול לכלול הסתתרות מאחורי וילונות או קירות וצפייה באחרים במצבים פרובוקטיביים. מציצנות יכולה לכלול גם השכרת חדרים במועדוני חשפנות או חנויות ספרים למבוגרים שבהם המשתתפים יכולים לצפות באקטים מיניים תמורת כסף או דמי כניסה. מציצנות קיימת כבר מאות שנים, והיא יכולה להיות דרך נהדרת לעסוק בכמה פעילויות חדשות ומרגשות ולהגביר את החקירה המינית שלך.

משחק תפקידים
משחק תפקידים יכול להיות פטיש מהנה ומרגש עבור אלה המבקשים להוסיף עוד תבלין לחיי המין שלהם. משחק תפקידים יכול לכלול תרחישים שבהם בני זוג לוקחים על עצמם תפקידים ואישים שונים על מנת לממש פנטזיה מסוימת. זה יכול לכלול פעילויות כגון בוס ומזכיר, מורה ותלמיד, רופא ואחות, אדון ועבד. משחק תפקידים הוא דרך מצוינת לחקור היבטים שונים של המיניות שלך והוא יכול להיות ארוטי מאוד עבור המעורבים.

סאדו מאזו
הפטיש האחרון ברשימה שלנו הוא BDSM, ראשי תיבות של Bondage, Discipline, Sadism, and Masochism. BDSM הוא סוג של פעילויות מיניות שבהן המשתתפים נהנים מהתחושה של להיות נשלטים או נשלטים בהסכמה. זה יכול לכלול פעילויות כגון הכאה, קשירת חבל, או לבישת בגדי עור או לטקס. BDSM יכול להיות דרך מצוינת לחקור צורות חדשות של הנאה ולנסות סוגים שונים של משחק מין.

פורטל מומלץ – https://www.telaviv-escorts.com/
מסקנה
בין אם אתה חוקר פטישים חדשים או מחפש לתבל את חיי המין שלך, יש מגוון של פטישים קינקים שם בחוץ לחקור. מפטיש רגליים ועד BDSM, יש משהו שם בחוץ לכל אחד. חשוב לזכור לשמור על כולם בטוחים ונוחים ולקיים תקשורת פתוחה וכנה עם בן / בת הזוג שלך בזמן שאתה חוקר פעילויות שונות.

בלוג סקס בסט דילדו מאמרים נוספים

הוא עולם של כוכבות פורנו: מדריך מקיף לתעשיית הבידור למבוגרים

כשזה מגיע לנושא של כוכבות פורנו, לעתים קרובות יש סטיגמה המצורפת וחוסר מידע מדויק זמין. עם זאת, תעשיית הבידור למבוגרים…

הוא עולם של כוכבות פורנו: מדריך מקיף לתעשיית הבידור למבוגרים

כוכבות פורנו: הדמויות הכי מבוקשות ושנויות במחלוקת בתעשיית הבידור

מבוא: בעידן הדיגיטלי של היום, תעשיית הפורנוגרפיה היא אחד העסקים המצליחים והרווחיים ביותר, המייצרת הכנסות של מיליארדי דולרים מדי שנה.…

כוכבות פורנו: הדמויות הכי מבוקשות ושנויות במחלוקת בתעשיית הבידור

טנטרה: הדרך העתיקה להארה רוחנית ומינית

כאשר אנו שומעים את המילה "טנטרה", דימויים ורעיונות רבים ושונים עשויים לעלות בראשנו. יש שיקשרו אותה לסוג של פרקטיקה אקזוטית,…

טנטרה: הדרך העתיקה להארה רוחנית ומינית