כמו ילד שאוכל סוכרייה

כמו ילד שאוכל סוכרייה

מספר מילים 315

נשכבתי על המיטה, והיא מייד התיישבה עליי. הדברים זרמו מהר והיא פשטה את הגופיה וחשפה את שדייה, תוך כדי שהיא מסתכלת בי במבט החתולי. נדרשה לי בדיוק דקה בשביל להתאפס על עצמי ולקחת שליטה.

ועכשיו אני עומד על הרצפה, והיא שכובה על המיטה כאשר ראשה שמוט מחוץ למיטה והיא מוצצת לי את הזין הקשה בכל הכוח. ובעודו נהנית מהזין שלי, היד שלי כבר בודקת את רמת הלחות בכוס שלה.
בינתיים היא עוברת לביצים. ראשה בין כמעט בין הרגליים שלי, והביצים שליט נטבלות בתוך פייה. והידיים שלה משפשפות את הזין המשומן שלי במהירות. והאצבעות שלי כבר מרקידות לה את הכוס וגורמות לכל גופה התחתון להתנועע בפראות.

היא אוחזת את הזין בשתי ידיי וממשיכה למצוץ אותו בהתלהבות חסרת תקנה. וזה פשוט מרגיש לי מטורף. אני מנצל את ההזדמנות להפשיל את התחתונים שלה ועכשיו מתגלה לפניי המראה המושלם של הכוס. יש לה כוס ורוד, נקי משערות ופשוט מושלם. אני יכול לשלוט בעצמי ואני פשוט מתנפל עליו כמו ילד שאוכל סוכריה בפעם הראשונה בחיים שלו.

רמות החרמנות שלי בשמיים, והכוס שלה רותח ורטוב. זה הזמן לתת בראש. אני גורר אותה לקצה המיטה ומפשק את רגליה. אני מפשק את רגליה, בשביל להיות בגובה המתאים וחודר אליה כאשר אני בעמידה. היא מקפת את רגליה לאחור, ברכיה נוגעות במיטה והכוס שלה פתוח לרווחה.

הזין הגדול שלי החליק החוצה ופנימה בתנועות מהירות שהרעידו את כל גופה. שערה היא התפזר וגניחות חזקות וקצובות נשמעו בכל פעם שדחפתי פנימה חזק.

ואז הפכתי אותה, היא נפלה קצת מהמיטה אבל זה לא הפריע לי. החזקתי אותה על צד המיטה, כאשר רגל אחת נוגעת ברצפה והרגל השנייה עדיין על המיטה, במין פישוק רחב שכזה. ואני חדרתי בכל הכוח ועשיתי ממנה זונה שלי. ראש הבשר נשמע היטב, ואיתו הגניחות. אגלי הזעה נטפו ממני וגם ממנה.
הרגשתי שזה כבר הסוף, ותפסתי את שערות ראשה וקירבתי אותה על הזין שלי. היא פתחה פה גדול על מנת למצוץ לי, אבל שפריץ גדול של שפיך כבר הקדים אותה.

סיפור שקרה בדירות דיסקרטיות בתל אביב

בלוג סקס בסט דילדו מאמרים נוספים

הוא עולם של כוכבות פורנו: מדריך מקיף לתעשיית הבידור למבוגרים

כשזה מגיע לנושא של כוכבות פורנו, לעתים קרובות יש סטיגמה המצורפת וחוסר מידע מדויק זמין. עם זאת, תעשיית הבידור למבוגרים…

הוא עולם של כוכבות פורנו: מדריך מקיף לתעשיית הבידור למבוגרים

כוכבות פורנו: הדמויות הכי מבוקשות ושנויות במחלוקת בתעשיית הבידור

מבוא: בעידן הדיגיטלי של היום, תעשיית הפורנוגרפיה היא אחד העסקים המצליחים והרווחיים ביותר, המייצרת הכנסות של מיליארדי דולרים מדי שנה.…

כוכבות פורנו: הדמויות הכי מבוקשות ושנויות במחלוקת בתעשיית הבידור

טנטרה: הדרך העתיקה להארה רוחנית ומינית

כאשר אנו שומעים את המילה "טנטרה", דימויים ורעיונות רבים ושונים עשויים לעלות בראשנו. יש שיקשרו אותה לסוג של פרקטיקה אקזוטית,…

טנטרה: הדרך העתיקה להארה רוחנית ומינית