סאדו מאזו: צריך לדבר על זה

סאדו מאזו: צריך לדבר על זה

מספר מילים 379

איך לדבר עם אשתך על סאדו מאזו

לדבר עם אשתך על סאדו מאזו יכול להיות בעייתי בחלק מהמקרים. למרות שזה עשוי להיראות כמו סיכוי מרתיע להעלות את הנושא הרגיש הזה שעלול להיות מביך, חשוב לפתוח את קווי התקשורת בהקדם האפשרי. נשים רבות סקרניות לגבי סאדו מאזו ואין צורך להתבייש בכך. למעשה, זו יכולה להיות דרך אינטימית ומרגשת להפליא לחקור ולהעמיק את מערכת היחסים שלכם יחד.

כשזה מגיע לדבר על סאדו מאזו, המפתח הוא לשמור על השיחה פתוחה ולא שיפוטית. עודד את אשתך להביע את מחשבותיה ורגשותיה לגבי זה מבלי להסכים איתה. שאלו שאלות והיו סקרנים מבלי להיות ביקורתיים או מזלזלים. הקפד לכבד את הגבולות שלה ולתת לה לדעת שאתה פתוח לדון בנושא עוד יותר אם היא רוצה.

חשוב גם להיות כנים ופתוחים לגבי הרצונות והציפיות שלכם בכל הנוגע ל-סאדו מאזו. הקפד להסביר מה אתה רוצה לחקור ומדוע. זוגות רבים מוצאים את זה מועיל לדון פנטזיות פוטנציאליות ותרחישים שהם רוצים לחוות ולהגדיר פרמטרים סביבם. זה עוזר לשני בני הזוג להרגיש בטוחים ובטוחים לצלול לתוך העולם הקינקי של סאדו מאזו.

ברגע שדיברת עם אשתך על סאדו מאזו, שניכם צריכים לקבוע גבולות וקווים מנחים. משמעות הדבר היא לדון בכל המגבלות או הגבולות שיש לכל אחד מכם. זה יכול להיות כל דבר, החל ממקומות שלא תחקרו ועד סוגי פעילויות ששניכם מרגישים איתם בנוח. הקפידו להקשיב ולכבד את רגשותיו וגבולותיו של זה בכל עת.

חשוב גם לוודא שלשניכם יש הבנה של השפה הקשורה ל-סאדו מאזו ולתפקידים דומיננטיים/כנועים. זה יעזור להבטיח ששני בני הזוג מרגישים בנוח ומבינים את כל מה שכרוך בחקירת סוג זה של מערכת יחסים.

כדי להבטיח חוויה מוצלחת, חשוב גם לוודא שלשניכם יש מילה בטוחה. משמעות הדבר היא הגדרת אות שכל אחד מכם יכול להשתמש בו כדי ליידע בבירור את השני שהוא לא מרגיש בנוח עם משהו שקורה ורוצה שהוא ייפסק.

לבסוף, דברו על טיפול לאחר מעשה. טיפול לאחר מכן הוא חיוני בכל מערכת יחסים סאדו מאזו והוא יכול להיות פשוט כמו להתכרבל ולדבר על מה שניכם חוויתם. זה מבטיח כי שני בני הזוג מרגישים מחוברים ונשמעים לאחר מפגש סאדו מאזו.

 
התמודדות עם נושא ה-סאדו מאזו עם אשתך יכולה להיות מאיימת, אבל זה לא חייב להיות כך. שמירה על שיחה פתוחה, כנה ולא שיפוטית היא המפתח להבטיח ששניכם תרגישו בטוחים לדבר עליה ולחקור אותה יחד. אם האיזה לא זורמת איתך, פשוט תגשים את הפנטזיות עם נערות ליווי. תוכל לעשות זאת כאן https://www.kobi-israel.com/

בלוג סקס בסט דילדו מאמרים נוספים

הוא עולם של כוכבות פורנו: מדריך מקיף לתעשיית הבידור למבוגרים

כשזה מגיע לנושא של כוכבות פורנו, לעתים קרובות יש סטיגמה המצורפת וחוסר מידע מדויק זמין. עם זאת, תעשיית הבידור למבוגרים…

הוא עולם של כוכבות פורנו: מדריך מקיף לתעשיית הבידור למבוגרים

כוכבות פורנו: הדמויות הכי מבוקשות ושנויות במחלוקת בתעשיית הבידור

מבוא: בעידן הדיגיטלי של היום, תעשיית הפורנוגרפיה היא אחד העסקים המצליחים והרווחיים ביותר, המייצרת הכנסות של מיליארדי דולרים מדי שנה.…

כוכבות פורנו: הדמויות הכי מבוקשות ושנויות במחלוקת בתעשיית הבידור

טנטרה: הדרך העתיקה להארה רוחנית ומינית

כאשר אנו שומעים את המילה "טנטרה", דימויים ורעיונות רבים ושונים עשויים לעלות בראשנו. יש שיקשרו אותה לסוג של פרקטיקה אקזוטית,…

טנטרה: הדרך העתיקה להארה רוחנית ומינית